Değerli Velilerimiz,

Metropol Okullarında, her bir çocuğumuza ayrı ayrı verdiğimiz değeri, sevgiyi ve saygıyı hissedeceğiniz, çocuklarımızın en iyi eğitimi alması amacının yanında, güvenlikleri ve konforları açısından da üst düzey detaylar göz önünde tutulmuştur. Çevre yerleşim yerleri için kolaylıkla ulaşılabilecek konumu, fiziksel altyapısı, izlediği eğitim metodları ve profesyonel kadrosu ile hizmet vermektedir. Her çocuğun gelişimini nasıl yakından takip ettiğimizi, her birisine ayrı ama eşit şekilde özen gösterdiğimizi görmek sizi rahatlatacak.
 

Düşünme becerileri

İlkokul 1. sınıftan itibaren öğrencilerimizin temel düşünme sistemlerini oluşturmalarını, farklı düşüncelere hoşgörü ile yaklaşmalarını, düşünmeyi bir yaşam becerisi haline getirmelerini, eleştirel, analitik, sorgulayıcı düşünebilmelerini sağlıyoruz. Bağımsız düşünme becerisinin geliştirilmesi, çocuğun ileri yaşlarda da kendi düşünme sistemini oluşturmasına temel teşkil ediyor.

Kendini ifade edebilen öğrenciler

İlkokul 1. sınıftan itibaren öğrencilerimiz, özgün düşünce üretmeyi öğreniyor, düşüncelerini özgürce ifade ediyor. Düşünmenin bir yetenek değil, geliştirilebilir zihinsel bir süreç olduğu gerçeğinden hareket ediyoruz ve ilkokul kademesinden itibaren düşünmek üzerine temelleri oluşturmayı hedefliyoruz. Bu sayede merak eden, sorgulayan, yeni ürünler ortaya koyan ve bu ürünleri özgüvenle sunan bireyler yetiştiriyoruz.

Yeteneklerin keşfi ve Düşünme Becerileri

Her öğrencinin, mutlaka yetenekli olduğu bir beceri alanı vardır. Önemli olan eğitimciler ve aileler olarak, çocukların ilgi ve yeteneklerini dikkatle gözlemleyerek, onların kendilerini güçlü hissettikleri alanları keşfedebilmektir. Anaokulundaki dersliklerimizde; görsel, bedensel, doğa ve müzik zekâsı gibi çoklu zekâ öğretim alanları kullanılmaktadır. Çocuklarımızın bu alanlardaki ilgi ve eğilimlerini bir araç olarak kullanarak, eğitim ve öğretim ortamlarını zevkli hale getirmeyi, dolayısıyla da öğrenme fırsatlarını arttırmayı amaçlıyoruz.